ANd9GcQLH0fgWggBFVuRjhyuzn0KV6zI4Fq20H7kSiPau_5gGKxgZBWIimageANd9GcSLRiAs7W029gwvKrYlPLjigw3LjEcZ1HZuW7CWiNNV0ivF5hrV 

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 „Tempo pune tara la cale!”

2013

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE SI AGENTIILE IMPLICATE

              Organizatorul campaniei Promotionale „Tempo pune tara la cale” (denumita incontinuare "Campania") este SC  Eurex Alimentare SRL (denumita in continuare"Organizatorul") cu sediul in Soseaua de Centura, nr 99, Popesti-Leordeni, jud.Ilfov inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sub nr. 4035.

              Campania se organizeaza cu sprijinul:

               S.C. SYSCOM DIGITAL S.R.L. (denumita in continuare „Agentia Digital”) cu sediul in str.

G-ral. Ernest Brosteanu, nr. 33, sector 1, Bucuresti, Registrul Comertului J40/9256/2003, Cod Unic de Inregistrare 25946293, Atribut fiscal RO, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 12320 si al

              S.C. Next Advertising S.R.L, (denumita in continuare „Agentia de publicitate”) cu sediul in Bucuresti, strada Stelea Spatarul, nr 21, sector 3,  avand Codul Unic de Inregistrare RO 13587641, J40/11448/2000-, Nr. Operator de date cu caracter personal: 12126

 

SECTIUNEA 2. ARIA si DURATA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

                     Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament .

                     Campania va incepe la data de  9 septembrie 2013, ora 00:00 si se va incheia la data de 31 decembrie 2013, ora 23:59 perioada numita in continuare „perioada campaniei”.

 

SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

                                                                                                                                                                                                                                                                                               La Campanie pot participa orice persoane fizice cu domiciliul/resedinta, chiar si temporara in Romania, care achizitioneaza cel putin un produs participant  la campanie (in conditiile stabilite prin Regulament, cu exceptia angajatilor/prepusilor Organizatorului, ai agentiilor implicate in implementarea acestei Campanii, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie)) si se inscriu in concurs prin introducerea datelor personale de contact, precum si a codului unic de concurs pe www.tempodelalaband.ro .

                                                                                                                                                                                                                                                                                               Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE

                Produsele participante la Campanie sunt cele comercializate sub marca Tempo (marca apartinand Ulker, respectiv Eurex Alimentare SRL) care contin fiecare in interior cate un sticker promotional, pe care este inscriptionat un cod promotional alfanumeric unic (denumit in continuare „codul” sau „codul promotional”), in baza caruia consumatorii pot participa la Campanie conform prezentului Regulament.

                Ambalajele produselor participante la Campanie enumerate mai sus sunt ambalaje promotionale care, in plus fata de informatia obisnuita, contin detaliat numele prezentei campanii si  coduri formate din   caractere alfanumerice, tiparite pe stickerele promotionale aflate in interiorul ambalajelor

                In prezenta campanie se pot inscrie si codurile alfanumerice de pe stickerele ambalajelor promotionale inscriptionate cu campania [Tempo de LaLa Band], doar daca acele coduri nu au fost inscrise in prealabil in alte  campanii.

 

SECTIUNEA 5. PREMIILE ACORDATE

                     In cadrul acestei Campanii, Organizatorul ofera in total 1401 premii, in valoare totala de 67.203 lei,

                     Premiile se ofera conform SECTIUNII 7, si constau in:

a)      300 de premii instant, in valoare totala de  31.038 lei:

        100 x Genti de umar- Bioband shoulder bag, in valoare unitara de 21,33 lei;

         50 x Mini boxe, in valoare unitara de 63,5 lei;

         50 x Manusi muzicale -Piano Gloves, in valoare unitara de 117 lei;

         50 x Tricouri muzicale - Electric Guitar t-shirt, in valoare unitara de 227,2 lei;

         50 x Genti de calatorie - Avant Troller blue, in valoare unitara de 170,4 lei;

b)      1100 de premii garantate:

       100 x  Rucsaci de calatorie - Pandora backpack Blue, in valoare unitara de 40 lei;

       1.000 x Pachete MP3 download, in valoare unitara de 15lei;

c)       Premiu final - o excursie pentru 20 de persoane, impreuna cu membrii LaLaband la munte, in valoare totala de 17.165 lei, denumita generic “Tabara”.

Tabara se va desfasura intr-o zona montana din Romania, in decursul anului 2014, cu o durata de 3 zile/2 nopti si include cazare, 3 mese pe zi, activitati specifice, supraveghere de specialitate.  Toate datele taberei vor fi disponibile si comunicate pana la sfarsitul campaniei.

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

                Definitii:

                                          WEBSITE: www.tempodelalaband.ro

                                          COD PROMOTIONAL: insiruire de 8(opt) sau 10(zece) caractere alfanumerice tiparite pe stickerul aflat in interiorul ambalajului, denumit in continuare „cod promotionalSticker:  card promotional tip autocolant ce se gaseste in pachetele promotionale, ce contine poze cu membrii trupei Lala Band; in campanie exista 168 de stickere distincte, cate 4 pentru fiecare judet; iar in Campania anterioara 200 modele distincte.

                                          Judet: oricare din cele 42 de zone administrative ale tarii (41  de judete plus Bucuresti). Fiecare judet este compus in harta online de 4 stickere diferite.

                                          Obiectiv: imagine reprezentativa din judetul respectiv (cladire, monument, peisaj etc.)

                                          Harta: harta Romaniei existenta pe website in sectiunea "contul meu", cu cele 42 de judete mai sus descrise.

 

                                              Mecanismul campaniei:

Pentru a se inscrie in Campanie, Participantii trebuie sa achizitioneze cel putin un Produs Promotional in perioada Campaniei, sa identifice un cod alfanumeric si sa-l inscrie in Campanie prin accesarea websiteului, urmand procedura electronica de inscriere pusa la dispozitie pe website conform prevederilor prezentului Regulament Oficial. Inscrierea codurilor este posibila doar cu crearea in prealabil a unui cont pe website.

Pe website, in contul fiecarui participant, la sectiunea „Contul Meu” se va afisa harta Romaniei cu cele 42 de judete. Fiecarui judet ii sunt atribuite 4 stickere diferite cu obiective specifice zonei. Participantii pot inscrie pe website codurile promotionale aflate pe stickerele promotionale diferite (continand imagini diferite), in acest fel completand un judet (4 stickere distincte ale respectivului judet), o harta(42 de stickere distincte),  sau intreaga harta( 168 stickere distincte) .

 

6.2.1. Pentru a participa la Campanie prin intermediul website-ului, consumatorii trebuie sa :

i.          sa acceseze website-ul;

ii.         sa isi creeze un cont prin completarea formularul electronic de inscriere in Campanie, asa cum este acesta afisat pe acest website, respectiv: 

                Campul corespunzator numarului de telefon mobil in format national de 10 cifre la care poate fi contactat participantul, in eventualitatea desemnarii acestuia drept castigator;

                Campul corespunzator numelui si prenumelui;

                Campul corespunzator adresei de e-mail;

                Campurile corespunzatoare datei de nastere: zi, luna, an;-

                Campul corespunzator localitatii

                Campul corespunzator judetului

                Campul corespunzator pentru alegerea parolei

                Campul corespunzator pentru reconfirmarea parolei

                Bifarea faptului ca au luat la cunostinta de si sunt de acord cu prevederile prezentul Regulament Oficial, si

                acordul si numele parintului/tutorelui legal pentru inscrierea in promotie, respectiv inregistrarea, prelucrarea datelor ce urmeaza a fi comunicate, si introducerea acestora in baza de date a Organizatorului in vederea participarii la Campanie;

Toate campurile de mai sus sunt obligatorii la crearea contului. Necompletarea oricaruia dintre campurile de mai sus sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte poate duce la imposibilitatea crearii/utilizarii contului respectiv sau la imposibilitatea acordarii vreunui eventual premiu.

Contul va fi activat imediat si utilizatorul se poate loga cu adresa sa de email si parola aleasa. Pe adresa de email utilizata la crearea contului va fi trimis un email de informare, mentionand datele utilizate la creare cont si un link ce poate oferi utilizatorului un sticker bonus, aleator.  Stickerul bonus este oferit doar daca utilizatorul acceseaza linkul primit, oricand pana la sfarsitul campaniei. 

Pentru fiecare accesare a website-ului Campaniei, participantul va suporta costul accesului la internet, tarif stabilit de furnizorul propriu al serviciului.

 

6.2.2. Dupa crearea contului, pentru a se inscrie in Campanie prin intermediul website-ului, consumatorii trebuie:

i.          sa acceseze website-ul;

ii.         sa isi acceseze contul prin completarea formularul electronic de login in Campanie, asa cum este acesta afisat pe acest website, respectiv:  .

             Adresa de email

             Parola

 ii.        sa introduca codurile alfanumerice in campul special si sa primeasca confirmarea de inscriere a codului intr-un mesaj afisat pe website.

 

 

 

                                               Reguli generale pentru participarea in campanie:

                      Un cod poate fi inscris in Campanie o singura data. Orice incercare de inscriere in Campanie prin folosirea unui cod utilizat anterior pentru o alta inscriere, intr-o campanie anterioara sau cea actuala, sau prin oricare alt eventual mediu de participare, de catre acelasi participant sau de catre participanti diferiti, va fi invalidata pe loc.

                Fiecare participare este validata preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare inregistrare in cadrul prezentei Campanii, Participantul va primi din partea Organizatorului, imediat un raspuns corespunzator prin care este informat cu privire la situatia inscrierii sale, spre exemplu, dar fara a se limita la:

             codul este corect;

             codul este incorect;

             codul a mai fost utilizat in campanie;

             limita de participari acumulate pe zi a fost atinsa;

             limita de participari eronate consecutive a fost atinsa

             utilizatorul a fost blocat pentru 24 de ore sau pe toata durata campaniei? Cand se blocheaza un utilizator pentru toata campania si in baza a ce? – cand inscrie de 7 ori la rand un cod gresit. Daca face asta de doua ori (7 greseli consecutive) este blocat definitiv.Un Participant identificat cu acelasi numar de telefon mobil poate inscrie in Campanie, in fiecare zi calendaristica, un maximum de 20(douazeci) coduri, indiferent de modalitatea de inscriere aleasa, fiecare inscriere trebuind sa fie facuta cu un cod unic diferit si corect. Incepand cu al  20 douazecilea cod, Participantul va fi atentionat ca nu se mai poate inscrie in Campanie in ziua respectiva prin transmiterea de coduri de pe acel numar de telefon si deci, urmatoarele incercari de inscriere/participare in ziua respectiva nu vor mai fi luate in considerare si nu vor fi validate.

                                                                                        Incercarea de inscriere de 7 ori consecutiv a unui cod gresit sau deja folosit are ca rezultat blocarea participarii in Campanie pentru 24 de ore, participantului nemaifiindu-i permisa inscrierea in Campanie cu acelasi numar de telefon, in acel interval.

                                                                                        O noua incercare, dupa deblocare, de inscriere de 7 ori consecutiv a unui cod gresit sau deja folosit are ca rezultat descalificarea din Campanie, blocarea definitiva a participantului, acestuia nemaifiindu-i permisa inscrierea in Campanie cu acelasi numar de telefon, pe toata durata acesteia.

                      Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si a interpreta participarile in Campanie; orice anomalie ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea definitiva a participantului in cauza, indiferent daca utilizeaza mai multe numere de telefon, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie participantului.

                      Organizatorul isi rezerva dreptul de a dezvolta noi canale de inscriere, spre exemplu dar fara a se limita la: aplicatie Facebook, aplicatie Smartphone, bannere interactive etc. Aceste aplicatii vor contine formularul electronic de inscriere identic cu cel de pe website iar aceste inscrieri se vor supune in totalitate prezentului Regulament Oficial.

            Organizatorul isi rezerva dreptul de a dezvolta, implementa si derula mecanisme de impulsionare a participarilor in campanie sau de a oferi sanse multiple la tragerile la sorti din prezenta campanie, pe perioade scurte inainte de sau pe perioada campaniei.     Sansele se pot acorda, spre exemplu dar fara a se limita: exclusiv fanilor paginii Facebook www.facebook.com/TempoDeLaLaBand, participantilor care introduc coduri intr-o anumita perioada de zile sau ore, etc.

                      Participantii trebuie sa pastreze in original stickerele ce contin codurile promotionale inscrise in Campanie, in cazul in care sunt validati drept castigatori. Stickerele cu codul promotional inscris si declarat potential castigator trebuie sa fie intreg, lizibil si sa contina cele 8 sau 10 caractere alfanumerice, astfel incat acestea din urma sa fie usor de identificat.

            Participantii trebuie sa pastreze stickerele cu codurile promotionale inscrise in Campanie pana la publicarea listei finale a castigatorilor, continand toti castigatorii validati, in eventualitatea atribuirii de premii in calitate de rezerve. Castigatorii vor fi publicati pe site pe masura ce vor fi validati.

            Ordinea receptionarii inscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) serverului care receptioneaza aceste mesaje, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor/inscrierilor.

 

                                              SCHIMBURI DE STICKERE

      6.4.1.Participantii au posibilitea sa schimbe virtual stickerele intre ei , nenominal. De exemplu, daca un participant gaseste in interiorul ambalajelor un sticker care deja se afla in colectia sa, il poate schimba virtual, pe website, cu alti participanti ce sunt intr-o situatie similara.

     6.4.2. Pentru a putea face schimbul de stickere, participantul trebuie sa intre pe website si sa se logheze in sectiunea „Contul Meu”, sa acceseze apoi „Stickerele mele”, sa selecteze stickerele ce le are si apoi sa apese butonul „Schimba-le”, urmand sa vada apoi stickere disponibile pentru schimbare si sa aleaga cu ce sticker schimba pe cel din colectia sa. Participantul finalizeaza aceasta operatiune apasand butonul „Finalizeaza SCHIMB”.

6.4.3 Participantii pot schimba stickerele de cate ori vor gasi stickere disponibile necesare lor in completarea judetului sau a hartii, atata timp cat acel sticker nu a fost obtinut prin schimb sau nu a fost utilizat pentru castigarea unui premiu garantat. Fiecare participant poate verifica in orice moment al zilei stickerele disponibile pentru schimbare in sectiunea „Stickerele mele”

 

SECTIUNEA 7. ACORDAREA PREMIILOR, TRAGEREA LA SORTI

                  Toate premiile prezentei campanii se acorda dupa cum urmeaza:

                       Premiile Garantate

§  primii 500 participanti care introduc coduri valide sau fac schimburi in urma carora isi pot completa un judet cu 4 stickere distincte vor primi un premiu garantat „pachet mp3”. Un participant poate castiga maxim 42(patruzecisidoua) de astfel de premii, cate unul pentru fiecare judet completat cu cate 4 stickere distincte. Nu se poate castiga premiul pentru cazul completarii aceluiasi judet de mai multe ori (exemplu dubluri ale celor 4 stickere aferente unui judet deja completat)

§  Incepand cu data si ora intrarii in vigoare a actului additional nr 1 la prezentul regulament, urmatoarele 500 de premii se vor acorda zilnic primilor 10 participanti distincti ai fiecarei zile care introduc coduri valide sau fac schimburi in urma carora isi completeaza  in contul lor un judet cu 4 stickere distincte. Pentru evitarea oricariu dubiu, de la data si ora intrarii in vigoare a actului additional nr 1, in primele 50 de zile se vor castiga 10 premii garantate”Pachet Mp3” pe zi. Incepand cu data si ora intrarii in vigoare a acestui act aditional, un user poate castiga maxim un astfel de premiu. In situatia in care intr-una sau mai multe zile nu exista participanti care sa completeze un judet, premiile se vor raporta la sfarsitul perioadei, incepand cu ziua 51, in limita a maxim 10 premii pe zi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a suplimenta numarul de premii sau de a mari numarul de premii allocate pe zi, fara a incheia un nou act additional.

§  primii 100 participanti care colectioneaza si inscriu in promotie  coduri valide sau fac schimburi cu care isi pot colectiona 42 de stickere distincte, cate unul pentru fiecare judet , vor primi un premiu garantat „rucsaci de calatorie”.  Un participant poate castiga maxim 4(patru) astfel de premii, pentru fiecare serie de cate un sticker distinct pe fiecare judet

§  In situatia in care participantii nu vor inscrie suficiente coduri pentru premiile garantate, acestea nu se vor acorda, ramanand la dispozitia Organizatorului

           Cu un singur cod se pot castiga 2 premii garantate in acelasi timp, respectiv ambele tipuri de premii garantate

           Daca un cod valid introdus in campanie este eligibil in acelasi timp si pentru premiul instant si pentru premiul garantat, premiul garantat va prevala.

 

Premiile instant vor fi acordate, conform unor momente orare prestabilite participantilor care introduc coduri promotionale valide in perioada de desfasurare. Modalitatea  de acordare si alocare a premiilor, va fi cuprinsa intr-o anexa separata la Regulamentul autentificat de un notar public. Documentul poate fi consultat numai dupa terminarea campaniei printr-o cerere scrisa inaintata de catre un participant la Promotie la adresa de corespondenta a Organizatorului.

Premiul se va acorda celei mai apropiate (din punct de vedere timp) inscrieri valide de cod inregistrata in Promotie dupa momentul orar prestabilit (indiferent de faptul ca pana la primirea acestei inscrieri au mai trecut sau nu alte momente orare castigatoare). Astfel, daca intre doua momente castigatoare nu s-a inregistrat nici un cod valid in Promotie, prima participare inregistrata dupa cel de-ai doilea moment este asociata premiului acelui moment (de ex: daca un moment castigator este ora 08:00:00 si urmatorul este 14:06:45, iar intre cele 2 momente nu au fost inregistrate coduri valide, primul cod valid inregistrat dupa 14:06:45 (care reprezinta si primul cod introdus dupa ora 08:00:00) va fi desemnat castigator pentru premiul alocat momentului de la ora 14:06:45, al doilea cod valid inregistrat va fi desemnat castigator pentru ora  08:00:00).

In situatia in care pentru una sau mai multe zile nu se acumuleaza nicio inscriere, premiul/premiile respectiv/e se vor reporta urmatorilor participanti inscrisi in urmatoarele zile de promotie, urmand principiul de acordare descris la art.7 aliniatul b)

 

Premiul cel mare

i.    Castigatorii colectivi ai Premiului cel mare vor fi desemnati in prezenta unui notar public, prin tragere la sorti electronica. Tragerea la sorti va avea loc in maxim 15 zile lucratoare de la sfarsitul campaniei.

ii.   La extragerea pentru Premiul cel mare participa toate codurile alfanumerice valide inscrise in perioada de desfasurare a Campaniei, necastigatoare de alte premii.

iii. Varsta minima pentru a participa in tabara este de 3 ani. Organizatorul nu este responsabil pentru acomodarea parintilor/tutorilor legali care doresc sa isi insoteasca copii, insa le va permite acestora insotirea copiilor la activitatile pregatite in tabara.

 

 SECTIUNEA 8. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR

                                   Toti potentialii castigatori ai premiilor descrise  vor fi informati de castig printr-un email la adresa de email utilizata la inscriere, si de asemenea pe website (pentru premiile instant si/sau garantate).

                                   Participantii la Promotie declarati castigatori ai premiilor descrise (care au primit mesajul de confirmare castig prin intermediul website-ului/emailului)  vor fi contactati de catre un operator de luni pana vineri in intervalul orar 09:00 - 18:00, cu exceptia sarbatorilor legale, in decurs de doua zile lucratoare de la primirea mesajului de castigator pentru revendicarea premiului, cu respectarea pasilor descrisi mai jos. Potentialul castigator va trebui

1. sa comunice codul declarat castigator de premiu pentru participare;

2. sa isi ofere corect si complet datele de contact, respectiv numele si prenumele, data nasterii si adresa la care doreste sa i se livreze premiul;

sa trimita in termen de 2 zile de la contactarea de catre Infoline si copie a actului de identitate prin e-mail/fax la o adresa de email/numar de fax furnizate de catre operatorul Infoline, in cazul in care premiul are o valoare mai mare de 600 LEI.

Sa trimita in termen de 3 zile de la contactarea de catre infoline, in cazul castigatorilor colectivi ai premiului cel mare, o serie de documente si declaratii, spre exemplu dar fara a se limita la: declaratie de acceptare premiu, declaratie de disponibilitate deplasare in perioada taberei, etc.

Minorii pot participa la Campanie si pot intra in posesia eventualelor premii doar cu acordul parintelui/reprezentatului legal.

Clauze diverse de validare si acordare a premiilor

                                   In cazul in care castigatorul unuia dintre premiile Campaniei este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu, acesta este indreptatit sa intre in posesia castigului numai cu acordul reprezentantului sau legal.

                                   Castigatorul unui premiu nu poate ceda premiul, in integralitatea sa sau partial, unei alte persoane. Daca castigatorul refuza prin orice modalitate, acesta va fi invalidat , premiul ramanand la dispozitia Organizatorului.  Refuzul se considera valabil si prin exprimarea telefonica,  convorbire ce va fi inregistrata.

                        Potentialii castigatori ai premiului colectiv Tabara pot ceda premiile unor terte persoane, cu conditia ca intentia de cedare sa fie adusa la cunostinta Organizatorului in maxim 2 zile lucratoare de la revendicarea telefonica a premiului. Cedarea se poate face de persoana care s-a inscris in campanie sau, in cazul minorilor, de parintele/tutorele legal al minorului. Daca castigatorul refuza prin orice modalitate, acesta va fi invalidat, premiul ramanand la dispozitia Organizatorului.  Refuzul se considera valabil si prin exprimarea telefonica, convorbire ce va fi inregistrata.

In cazul in care potentialii castigatori opteaza pentru cedarea premiului, acestia vor primi pe email o declaratie-model de cedare a premiului. In termen de  24 de ore de la data primirii acestei declaratii, potentialii castigatori vor trimite prin fax sau scanat pe email un document ce contine, pe aceeasi pagina: o copie a actului de identitate propriu si declaratia-model completata si semnata olograf de potentialul castigator. Declaratia va fi scrisa de mana si va fi completata cu datele proprii (in cazul minorilor cu datele parintelui/tutorelui cat si ale minorului) si datele persoanei careia i se cedeaza premiul (in cazul minorilor cu datele parintelui/tutorelui cat si ale minorului).

Persoana careia i s-a cedat un premiu va fi contactata telefonic de catre Agentia  Digital pentru a confirma acceptul transferului si pentru a intra in procedura de revendicare si validare. Se considera ca de la data acceptului sau, acesta devine potential castigator, insusindu-si toate declaratiile si luarile la cunostinta realizate de persoana care i-a cedat premiul, prevederile prezentului Regulament Oficial fiindu-i opozabile.

                                    

                                   Premiile oferite in cadrul Campaniei promotionale vor fi puse in posesia castigatiorilor prin curierat rapid in termen de 60 de zile lucratoare de la validare, doar pe teritoriul Romaniei si nu pot fi inlocuite cu alte beneficii.

SECTIUNEA 9 CONFIDENTIALITATEA DATELOR

9.1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta campanie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operatori inregistrati la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, persoanele inscrise in Campanie isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii.

9.2. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care si-au dat acordul explicit si neechivoc in acest sens bifand casuta „Da" corespunzatoare intrebarii „Acceptati ca in viitor sa primiti comunicari comerciale despre produsele, serviciile si promotiile Eurex Alimentare? [ ] DA [ ] NU"

9.3. Organizatorul si Agentiile garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii vor trimite Organizatorului, in atentia Serviciul Consumatorului, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

9.4. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar in cazul castigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul 2017/2006 publicat in Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006.

9.5. Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre Organizator.

9.6. Organizatorul le poate solicita participantilor acordul pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele lor, orasul de resedinta, imaginea si vocea. Participantii nu vor fi obligati sa isi exprime acest acord, acest lucru ramanand la libera lor alegere. In cazul in care participantii vor dori sa isi exprime acordul in acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaratie scrisa semnata de acestia.

 

SECTIUNEA 10. LIMITAREA RASPUNDERII

10.1. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:

10.1.1. Pierderile sau intarzierile inscrierilor generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

10.1.2. Avizele lasate de catre firma de curier ce nu ajung la destinatar;

10.1.3. Situatiile in care mai multi participanti revendica acelasi cod promotional. In astfel de situatii va fi validat castigator acel participant care face dovada cumulativa ca: a) detine ambalajul in original continand codul care a stat la baza alocarii premiului ; si b) este titularul contului cu datele personale (nume, prenume) cu care s-a inscris in Campanie si au fost extrase;

10.1.4. Situatiile in care datele furnizate in Formularul de Inscriere sunt incomplete, inexacte sau incorecte; aceste situatii pot determina invalidarea participarii;

10.1.5. Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei/ consumatorului care doreste sa se inscrie in Campanie;

10.1.6. Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;

10.1.7. Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei promotionale oricare dintre produsele TEMPO neparticipante in Campanie

10.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate.

10.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.

10.4. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea de catre castigatori a ambalajelor promotionale utilizate in prezenta Campanie, de instrainarea lor si/sau de prezentarea ambalajelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament.

10.5.  Organizatorul nu va fi raspunzator de modul in care societatile de distributie si magazinele ce comercializeaza oricare dintre produsele TEMPO participante la Campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vand oricare dintre produsele TEMPO participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati.

10.6.  In cazul in care participantii la Campanie formuleaza o solicitare a carei solutionare nu a fost prevazuta in prezentul regulament, Organizatorul isi rezerva dreptul de a oferi un raspuns conform propriilor decizii sau, daca este cazul, in conformitate cu legea in vigoare.

 

SECTIUNEA 11. TAXE

11.1. Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, Titlul III Impozitul pe venit si sa depuna declaratii de venit la autoritatea fiscala competenta pentru veniturile aferente premiilor din acest regulament. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.

 

SECTIUNEA 12. FORTA MAJORA

12.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

12.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca vor invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 10 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

12.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, fara a se limita la acestea:

a) pierderea bazelor de date;

b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;

c) erori in tiparirea codurilor promotionale, inclusiv produse prin eroare umana;

d) tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;

e) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

12.4. Enumerarea din art. 12.3. nu este limitativa fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

 

SECTIUNEA 13. LITIGII SI FRAUDE

13.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.

13.2. Eventualele reclamatii legate de desemnarea castigatorilor se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: SC  Eurex Alimentare SRL , cu sediul in Bucuresti, Soseaua de Centura, nr 99, Popesti-Leordeni, jud.Ilfov  , in atentia "Serviciul Consumatorului", in termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data publicarii listei tuturor castigatorilor. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio contestatie.

13.3. Organizatorul nu isi asuma nici o raspundere si nu va fi parte in disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor produselor participante continand codul promotional utilizate de un participant declarat potential castigator. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor produselor participante in campanie nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul va acorda premiul participantului care (i) a inscris codul promotional conform prevederilor din prezentul Regulament (ii) datele completate in formularul de participare se regasesc in documentul de identitate, (iii) este posesorul numarului de telefon utilizat la inscriere, si (iv) detine ambalajul /le original/e ale produsului/elor participant/e in campanie inscriptionat/e cu codul/urile utilizat/e in campanie sau in cazul codurilor extra ambalajele ilizibile in baza carora au primit codurile extra, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

13.4 Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

13.5. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

13.6. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiilor astfel castigate si urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente

 

SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

                Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Participanţii la Campanie sunt obligaţi sa respecte termenii şi condiţiile prezentului Regulament oficial al Campaniei (denumit in continuare „Regulamentul”).

                        Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament urmând ca astfel de modificări intre in vigoare la data publicarii actelor aditionale ce contin aceste modificari. Orice modificari vor fi afisate pe www.tempodelalaband.ro si vor fi disponibile la numarul 021.528.88.99, linie cu tariff normal in reteaua Digital Cable Systems, in perioada 9 septembrie 2013- 15 ianuarie 2014, de luni pana vineri, in intervalul orara 09:00-18:00, cu exceptia sarbatorilor legale.

                Campania se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata.

                   Regulamentul este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile din România prin afisarea pe site-ul promotional, fiind de asemenea disponibil oricarei persoane sunand la numarul 021.528.88.99, linie cu tariff normal in reteaua Digital Cable Systems, in perioada 9 septembrie 2013- 15 ianuarie 2014,  de luni pana vineri in intervalul orara 09:00-18:00 , cu exceptia sarbatorilor legale, prin e-mail la contact@tempodelalaband.ro, sau trimiţând o solicitare scrisa la sediul Organizatorului mentionat la art.1.1

                                   Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat si autentificat in prezenta unui Notar Public in 3 exemplare originale.

 

 

Organizator,                                                       Prin

SC  Eurex Alimentare SRL                             S.C. SYSCOM DIGITAL SRL